Benvenuti à stu situ web!
  • banner-casa1

OLED AM vs. OLED PM: Una battaglia di tecnulugie di visualizazione

Mentre a tecnulugia OLED cuntinueghja à duminà l'elettronica di cunsumu, u dibattitu trà Active-Matrix OLED (AM OLED) è Passive-Matrix OLED (PM OLED) s'intensifica. Mentre tramindui utilizanu diodi organici à emissione di luce per immagini vibranti, e so architetture è applicazioni divergenu significativamente. Eccu un riassuntu di e so differenze chjave è implicazioni per u mercatu.

                                               Tecnulugia di basa
AM OLED Utilizza un backplane di transistor à film sottile (TFT) per cuntrullà individualmente ogni pixel via condensatori, chì permette una commutazione precisa è rapida. Questu permette risoluzioni più alte, frequenze di rinfrescamentu più veloci (finu à 120Hz+) è un'efficienza energetica superiore.

PM OLED si basa annantu à un sistema di griglia più simplice induve e righe è e colonne sò scansionate sequenzialmente per attivà i pixel. Mentre hè economicu, questu limita a risoluzione è e frequenze di rinfrescamentu, rendendulu adattatu per schermi statichi più chjuchi.

                                 Cunfrontu di e prestazioni            

Criterii OLED AM OLED PM
Risoluzione Supporta 4k/8k MA*240*320
Frequenza di rinfrescante 60Hz-240Hz Tipicamente <30Hz
Efficienza energetica Cunsumu energeticu più bassu Scaricu più altu
Durata di vita Durata di vita più longa Propensu à burn-in cù u tempu
Costu Maggiore cumplessità di fabricazione più economicu chè AM OLED

             Applicazioni di u Mercatu è Prospettive di l'Industria

I smartphones Galaxy di Samsung, l'iPhone 15 Pro d'Apple è i televisori OLED di LG si basanu nantu à l'OLED AM per a so precisione di culore è a so reattività. U mercatu mundiale di l'OLED AM hè previstu di ghjunghje à 58,7 miliardi di dollari entro u 2027 (Allied Market Research).Truvatu in tracker di fitness à pocu costu, HMI industriali è display secundarii. E spedizioni sò diminuite di 12% annantu à l'annu precedente in u 2022 (Omdia), ma a dumanda persiste per dispositivi ultra-budget.L'AM OLED ùn hà rivali per i dispusitivi premium, ma a simplicità di l'PM OLED a mantene pertinente in i mercati emergenti. L'ascesa di i pieghevoli è di l'AR/VR allargherà ulteriormente u fossu trà queste tecnulugie.                                                  

Cù l'AM OLED chì avanza versu schermi arrotolabili è microdisplay, l'PM OLED hè di fronte à l'obsolescenza fora di e nicchie à bassissima putenza. Tuttavia, a so eredità cum'è suluzione OLED di livellu d'entrata assicura una dumanda residuale in l'IoT è i cruscotti automobilistici. Mentre l'AM OLED regna supremu in l'elettronica di fascia alta, u vantaghju di costu di PM OLED assicura u so rolu in settori specifici - per avà.


Data di publicazione: 04-Mar-2025