OLED (Organic Light-Emitting Diode), cum'è unu di i principali rappresentanti di a tecnulugia di visualizazione di terza generazione, hè diventatu a suluzione di visualizazione principale in l'elettronica di cunsumu è i dispositivi intelligenti dapoi a so industrializazione in l'anni 1990. Grazie à e so proprietà autoemissive, u rapportu di cuntrastu ultra-altu, l'ampi anguli di visualizazione è u fattore di forma sottile è flessibile, hà gradualmente rimpiazzatu a tecnulugia LCD tradiziunale.
Ancu s'è l'industria OLED di a Cina hà cuminciatu più tardi chè quella di a Corea di u Sud, hà ottenutu progressi notevuli in l'ultimi anni. Da l'adozione diffusa in i schermi di i smartphone à l'applicazioni innovative in i televisori flessibili è i display automobilistici, a tecnulugia OLED ùn hà micca solu trasfurmatu i fattori di forma di i prudutti finali, ma hà ancu elevatu a pusizione di a Cina in a catena di furnimentu globale di display da un "seguitore" à un "cuncurrente parallelu". Cù l'emergenza di novi scenarii applicativi cum'è u 5G, l'IoT è u metaversu, l'industria OLED si trova avà di fronte à nuove opportunità di crescita.
Analisi di u sviluppu di u mercatu OLED
L'industria OLED cinese hà stabilitu una catena industriale cumpleta. A fabricazione di pannelli midstream, cum'è core di l'industria, hà aumentatu significativamente a capacità di furnitura di a Cina in u mercatu mundiale di pannelli OLED, guidata da a produzzione di massa di linee di produzzione avanzate di Gen 6 è superiori. L'applicazioni downstream si stanu diversificendu: i schermi OLED coprenu avà tutti i mudelli di smartphone premium, cù display pieghevoli è arrotolabili chì acceleranu in pupularità. In i mercati di TV è tablet, OLED rimpiazza gradualmente i prudutti LCD per via di prestazioni di culore superiori è vantaghji di design. Campi emergenti cum'è display automobilistici, dispositivi AR/VR è dispositivi indossabili sò ancu diventati aree d'applicazione vitali per a tecnulugia OLED, espandendu continuamente i cunfini di l'industria.
Sicondu l'ultimi dati d'Omdia, in u primu trimestre di u 2025, LG Electronics hà mantinutu a so pusizione di punta in u mercatu mundiale di i TV OLED cù una quota di 52,1% (circa 704.400 unità spedite). Paragunatu à u listessu periodu di l'annu scorsu (626.700 unità spedite, 51,5% di quota di mercatu), e so spedizioni sò aumentate di 12,4%, cù un aumentu di 0,6 punti percentuali di a quota di mercatu. Omdia prevede chì e spedizioni mundiali di TV cresceranu ligeramente à 208,9 milioni d'unità in u 2025, cù i TV OLED chì si prevede chì aumenteranu di 7,8%, righjunghjendu 6,55 milioni d'unità.
In termini di paisaghju cumpetitivu, Samsung Display domina sempre u mercatu mundiale di pannelli OLED. BOE hè diventatu u secondu più grande fornitore OLED di u mondu per via di l'espansioni di e linee di pruduzzione in Hefei, Chengdu è altri lochi. In quantu à a pulitica, i guverni lucali sustenenu u sviluppu di l'industria OLED creendu parchi industriali è offrendu incentivi fiscali, rinfurzendu ulteriormente e capacità d'innuvazione naziunale.
Sicondu u "Rapportu d'analisi approfondita di l'industria OLED cinese è di l'opportunità d'investimentu 2024-2029" da China Research Intelligence:
A rapida crescita di l'industria OLED cinese hè u risultatu di l'effetti cumminati di a dumanda di u mercatu, di i progressi tecnologichi è di u sustegnu puliticu. Tuttavia, u settore hè sempre cunfruntatu à parechje sfide, cumprese a cuncurrenza di e tecnulugie emergenti cum'è Micro-LED. Guardendu avanti, l'industria OLED cinese deve accelerà e scoperte in e tecnulugie di basa è custruisce una catena di furnimentu più resistente, pur mantenendu i so attuali vantaghji di u mercatu.
Data di publicazione: 25 di ghjugnu di u 2025