Apple accelera u sviluppu di caschi MR accessibili cù l'innuvazioni MicroOLED
Sicondu un rapportu di The Elec, Apple avanza in u sviluppu di u so visore di realtà mista (MR) di prossima generazione, sfruttendu suluzioni innovative di visualizazione MicroOLED per riduce i costi. U prugettu si cuncentra nantu à l'integrazione di filtri di culore cù substrati Micro OLED à basa di vetru, cù l'obiettivu di creà una alternativa ecunomica à u visore premium Vision Pro.
Dui percorsi tecnichi per l'integrazione di filtri di culore
A squadra d'ingegneria d'Apple valuta dui approcci principali:
Opzione A:Cumpostu di vetru à un solu stratu (W-OLED + CF)
• Utilizza un substratu di vetru rivestitu di strati MicroOLED à luce bianca
• Integra matrici di filtri di culore rossu, verde è blu (RGB) nantu à a superficia
• Risoluzione di 1500 PPI (rispettu à i 3391 PPI basati nantu à u silicone di Vision Pro)
Opzione B:Architettura di vetru à doppia strata
• Integra unità Micro OLED chì emettenu luce nantu à u stratu di vetru inferiore
• Incorpora matrici di filtri di culore nantu à u stratu superiore di vetru
• Ottene un accoppiamentu otticu per via di a laminazione di precisione
Sfide Tecniche Chjave
E fonti indicanu a preferenza di Apple per un prucessu di incapsulazione di film sottile (TFE) per fabricà direttamente filtri di culore nantu à un unicu substratu di vetru. Mentre questu approcciu puderia riduce u spessore di u dispositivu di 30%, si trova di fronte à ostaculi critichi:
1. Richiede una fabricazione à bassa temperatura (<120°C) per impedisce a degradazione di u materiale di u filtru di culore
2. Richiede una precisione à livellu di micron per i filtri di 1500 PPI (vs. 374 PPI in u display internu di u Galaxy Z Fold6 di Samsung)
A tecnulugia Color on Encapsulation (CoE) di Samsung, aduprata in i smartphones pieghevoli, serve da riferimentu. Tuttavia, scalà questu à e specificazioni di l'auriculari MR aumenta significativamente a cumplessità.
Strategia di a catena di furnimentu è cunsiderazioni di i costi
• Samsung Display hè pusizionatu per guidà a pruduzzione di massa di pannelli W-OLED + CF, sfruttendu a so cumpetenza COE.
• L'approcciu TFE, ancu s'ellu hè vantaghjosu per a snellezza, pò aumentà i costi di pruduzzione di u 15-20% per via di i requisiti di allineamentu di i filtri d'alta densità.
L'analisti di l'industria nutanu chì Apple hà per scopu di equilibrà l'efficienza di i costi cù a qualità di u display, stabilendu un livellu di produttu MR differenziatu. Questa mossa strategica s'allinea cù u so scopu di democratizà l'esperienze MR à alta risoluzione mantenendu l'innuvazione di livellu premium.
Data di publicazione: 18 di marzu di u 2025