Benvenuti à stu situ web!
  • banner-casa1

Introduzione à u sviluppu di a tecnulugia di schermu à cristalli liquidi TFT-LCD

1. Storia di u sviluppu di a tecnulugia di visualizazione TFT-LCD
A tecnulugia di visualizazione TFT-LCD hè stata cuncipita per a prima volta in l'anni 1960 è, dopu à 30 anni di sviluppu, hè stata cummercializata da cumpagnie giapponesi in l'anni 1990. Ancu s'è i primi prudutti anu scontru prublemi cum'è a bassa risoluzione è i costi elevati, u so prufilu slim è l'efficienza energetica li anu permessu di rimpiazzà cù successu i display CRT. À u XXI seculu, i progressi in IPS, VA è altre tecnulugie di pannelli anu migliuratu significativamente a qualità di l'imagine, ottenendu risoluzioni finu à 4K. Durante questu periodu, sò emersi i pruduttori di Corea di u Sud, Taiwan (Cina) è Cina continentale, furmendu una catena industriale cumpleta. Dopu à u 2010, i schermi TFT-LCD sò diventati largamente utilizati in smartphones, display automobilistici è altri campi, mentre aduttendu tecnulugie cum'è Mini-LED per cumpete cù i display OLED.

2. Statu attuale di a tecnulugia TFT-LCD
Oghje, l'industria TFT-LCD hè assai matura, cù un vantaghju chjaru in termini di costu in i schermi di grande dimensione. I sistemi di materiali si sò evoluti da u siliciu amorfu à i semiconduttori avanzati cum'è IGZO, chì permettenu tassi di rinfrescante più elevati è un cunsumu energeticu più bassu. L'applicazioni principali abbraccianu l'elettronica di cunsumu (smartphone di fascia media è bassa, laptop) è campi specializati (automobile, dispositivi medichi). Per cumpete cù i schermi OLED, i TFT-LCD anu aduttatu a retroilluminazione Mini-LED per migliurà u cuntrastu è a tecnulugia integrata di punti quantici per allargà a gamma di culori, mantenendu a cumpetitività in i mercati di fascia alta.

3. Prospettive future per a tecnulugia di visualizazione TFT-LCD
I sviluppi futuri in i TFT-LCD si cuncentreranu nantu à a retroilluminazione Mini-LED è a tecnulugia IGZO. A prima pò furnisce una qualità d'immagine paragunabile à OLED, mentre chì a seconda migliora l'efficienza energetica è a risoluzione. In termini d'applicazioni, a tendenza versu cunfigurazioni multi-schermu in i veiculi à nova energia è a crescita di l'IoT industriale cunduceranu una dumanda sustenuta. Malgradu a cuncurrenza di i schermi OLED è di i Micro LED, i TFT-LCD resteranu un attore chjave in i mercati di i display di medie è grandi dimensioni, sfruttendu a so catena di furnitura matura è i vantaghji di costu-prestazioni.


Data di publicazione: 29 di lugliu di u 2025