Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di visualizazione di i smartphones, i schermi OLED stanu diventendu pianu pianu u standard per i dispositivi di fascia alta. Ancu s'è certi pruduttori anu annunziatu pocu fà piani per lancià novi schermi OLED, u mercatu attuale di i smartphones usa sempre principalmente duie tecnulugie di visualizazione: LCD è OLED. Vale a pena nutà chì i schermi OLED sò principalmente aduprati in mudelli di fascia alta per via di e so prestazioni superiori, mentre chì a maiò parte di i dispositivi di fascia media è bassa utilizanu sempre schermi LCD tradiziunali.
Cunfrontu di i principii tecnichi: E differenze fundamentali trà OLED è LCD
LCD (Liquid Crystal Display) si basa nantu à una fonte di retroilluminazione (LED o lampada fluorescente à catodu fretu) per emette luce, chì hè poi aghjustata da u stratu di cristalli liquidi per ottene a visualizzazione. In cuntrastu, OLED (Organic Light-Emitting Diode) utilizza a tecnulugia di autoemissione, induve ogni pixel pò emette luce indipindentamente senza bisognu di un modulu di retroilluminazione. Questa differenza fundamentale dà à OLED vantaghji significativi:
Eccellente prestazione di visualizazione:
Rapportu di cuntrastu ultra-altu, chì prisenta neri più puri
Angulu di visualizazione largu (finu à 170°), senza distorsione di culore quandu si vede da u latu
Tempu di risposta in microsecondi, eliminendu cumpletamente a sfocatura di u muvimentu
Risparmiu energeticu è design sottile:
U cunsumu energeticu hè riduttu di circa u 30% paragunatu à l'LCD
Sfide Tecniche è Paesaggio di u Mercatu
Attualmente, a tecnulugia OLED di basa mundiale hè duminata da u Giappone (OLED à piccule molecule) è da e cumpagnie britanniche. Ancu s'è l'OLED hà vantaghji significativi, si trova sempre di fronte à dui colli di buttiglia maiò: una durata di vita relativamente corta di i materiali organici (in particulare i pixel blu) è a necessità di migliurà i tassi di rendimentu per a pruduzzione à grande scala.
L'indagine di u mercatu mostra chì a penetrazione di l'OLED in i smartphones era di circa 45% in u 2023, è si prevede chì supererà u 60% in u 2025. L'analisti indicanu: "À misura chì a tecnulugia matura è i costi diminuiscenu, l'OLED penetra rapidamente da u mercatu di fascia alta à quellu di gamma media, è a crescita di i telefoni pieghevoli aumenterà ulteriormente a dumanda".
L'esperti di l'industria credenu chì cù i progressi in a scienza di i materiali, i prublemi di durata di vita di l'OLED saranu gradualmente risolti. À u listessu tempu, e tecnulugie emergenti cum'è Micro-LED formeranu un paisaghju cumplementare cù OLED. À cortu termine, OLED resterà a suluzione di visualizazione preferita per i dispositivi mobili di fascia alta è continuerà à allargà i so limiti d'applicazione in i display automobilistici, AR/VR è altri campi.
Nantu à noi
[Wisevision] hè un fornitore principale di suluzioni tecnologiche di visualizazione impegnatu à prumove l'innuvazione di a tecnulugia OLED è l'applicazioni industriali.
Data di publicazione: 15 d'aostu 2025