Benvenuti à stu situ web!
  • banner-casa1

Schermi OLED: Un futuru più luminosu cù e sfide di Burn-in

I schermi OLED (Organic Light-Emitting Diode), cunnisciuti per u so design ultra-sottile, l'alta luminosità, u bassu cunsumu energeticu è a flessibilità pieghevole, stanu duminendu i smartphone è i televisori premium, pronti à rimpiazzà l'LCD cum'è standard di visualizazione di prossima generazione.

À u cuntrariu di l'LCD chì necessitanu unità di retroilluminazione, i pixel OLED s'autoilluminanu quandu a corrente elettrica passa per i strati organici. Questa innovazione permette à i schermi OLED di esse più fini di 1 mm (rispettu à i 3 mm di l'LCD), cù anguli di visualizazione più ampi, un cuntrastu superiore, tempi di risposta di millisecondi è prestazioni migliori in ambienti à bassa temperatura.

Eppuru, l'OLED si trova di fronte à un ostaculu criticu: u burn-in di u schermu. Siccomu ogni sub-pixel emette a so propria luce, u cuntenutu staticu prulungatu (per esempiu, barre di navigazione, icone) provoca un invecchiamentu irregulare di i cumposti organici.

Marche principali cum'è Samsung è LG investenu assai in materiali organici avanzati è algoritmi anti-invecchiamento. Cù l'innuvazione cuntinua, OLED hà per scopu di superà i limiti di longevità mentre consolida a so leadership in l'elettronica di cunsumu.

Sè vo site interessatu à i prudutti di visualizazione OLED, cliccate quì:https://www.jx-wisevision.com/oled/


Data di publicazione: 29 di maghju di u 2025