Benvenuti à stu situ web!
  • banner-casa1

Schermi OLED: Tecnulugia sicura per l'ochji cù una efficienza energetica superiore

E discussioni recenti nantu à se i schermi di i telefoni OLED danneghjanu a vista sò state affrontate da analisi tecniche. Sicondu a ducumentazione di l'industria, i schermi OLED (Organic Light-Emitting Diode), classificati cum'è un tipu di display à cristalli liquidi, ùn presentanu alcun risicu per a salute di l'ochji. Dapoi u 2003, sta tecnulugia hè stata largamente aduttata in i lettori multimediali per via di u so prufilu ultra-sottile è di i so vantaghji in termini di risparmiu energeticu.

À u cuntrariu di l'LCD tradiziunali, l'OLED ùn richiede micca retroilluminazione. Invece, e currenti elettriche eccitanu i rivestimenti fini di materiale organicu per emette luce. Questu permette schermi più ligeri è più fini cù anguli di visualizazione più ampi è un cunsumu energeticu significativamente riduttu. À u livellu mundiale, esistenu dui sistemi OLED principali: u Giappone domina a tecnulugia OLED à bassu pesu moleculare, mentre chì u PLED basatu annantu à i polimeri (per esempiu, OEL in i telefoni LG) hè brevettatu da a sucietà britannica CDT.

E strutture OLED sò classificate cum'è attive o passive. E matrici passive illuminanu i pixel via indirizzamentu di riga/colonna, mentre chì e matrici attive utilizanu transistor à film sottile (TFT) per guidà l'emissione di luce. L'OLED passivi offrenu prestazioni di visualizazione superiori, mentre chì e versioni attive eccellenu in efficienza energetica. Ogni pixel OLED genera indipindentamente luce rossa, verde è blu. Malgradu l'usu attuale in i dispositivi digitali chì hè limitatu à e fasi di prototipu (per esempiu, camere è telefoni), l'esperti di l'industria prevedenu una significativa interruzione di u mercatu per via di a tecnulugia LCD..

Sè vo site interessatu à i prudutti di display OLED, cliccate quì.:https://www.jx-wisevision.com/products/

 


Data di publicazione: 04 di ghjugnu 2025