Una decina d'anni fà, i televisori è i monitor CRT ingombranti eranu cumuni in e case è in l'uffizii. Oghje, sò stati rimpiazzati da eleganti schermi piatti, cù televisori à schermu curvu chì anu catturatu l'attenzione in l'ultimi anni. Questa evoluzione hè guidata da i progressi in a tecnulugia di visualizazione, da CRT à LCD, è avà à a tecnulugia OLED assai attesa.
OLED (Organic Light-Emitting Diode) hè un dispusitivu elettroluminescente basatu annantu à materiali organici. A so struttura s'assumiglia à un "sandwich", cù parechji strati organici inseriti trà dui elettrodi. Quandu si applica una tensione, sti materiali cunvertenu l'energia elettrica in luce visibile. Cuncependu diversi cumposti organici, OLED pò emette luce rossa, verde è blu - i culori primari chì si mischianu per creà immagini vibranti. À u cuntrariu di i schermi tradiziunali, OLED ùn richiede micca retroilluminazione, ciò chì permette schermi ultrafini, flessibili è ancu pieghevoli fini cum'è una frazione di un capellu umanu.
A flessibilità di l'OLED hà rivoluzionatu a tecnulugia di visualizazione. I schermi di u futuru ùn saranu più limitati à i dispusitivi tradiziunali, ma puderanu esse integrati in vestiti, tende è altri oggetti di ogni ghjornu, realizendu a visione di "schermi ubiqui". Oltre i schermi, l'OLED hà ancu una grande prumessa in l'illuminazione. In paragone à l'illuminazione cunvinziunale, l'OLED offre un'illuminazione dolce, senza sfarfalliu è senza radiazioni dannose, ciò chì u rende ideale per lampade rispettose di l'ochji, illuminazione di musei è applicazioni mediche.
Da CRT à OLED, u prugressu in a tecnulugia di visualizazione ùn hà micca solu migliuratu l'esperienze visuali, ma prumesse ancu di trasfurmà u nostru modu di vita. L'adopzione generalizzata di OLED apre a strada à un futuru più luminosu è intelligente.
Sè vo site interessatu à i prudutti di visualizazione OLED, cliccate quì: https://www.jx-wisevision.com/oled/
Data di publicazione: 03 di ghjugnu 2025