E caratteristiche tecniche di u modulu OLED sò e seguenti:
(1) U stratu centrale di u modulu OLED hè estremamente finu, misura menu di 1 mm, chì hè solu un terzu di u spessore di un LCD.
(2) U modulu OLED hà una struttura à statu solidu senza vacuum o materiali liquidi, chì offre una eccellente resistenza à i scossa è a capacità di resiste à ambienti difficili cum'è alta accelerazione è forti vibrazioni.
(3) OLED presenta emissione di luce organica, praticamente senza restrizioni di l'angulu di visualizazione. Fornisce un angulu di visualizazione finu à 170° cù una distorsione minima quandu si vede da u latu.
(4) U tempu di risposta di u modulu OLED varieghja da uni pochi di microsecondi à decine di microsecondi, superendu i TFT-LCD, chì anu tempi di risposta in decine di millisecondi (cù u megliu chì hè intornu à 12 ms).
(5) U modulu OLED funziona bè à basse temperature è pò funziunà nurmalmente à -40 °C, ciò chì u rende adattatu per applicazioni cum'è i display di tute spaziali. In cuntrastu, a velocità di risposta TFT-LCD diminuisce à basse temperature, limitendu a so usabilità.
(6) Basatu annantu à u principiu di l'emissione di luce organica, OLED richiede menu materiali è almenu trè prucessi di pruduzzione in menu paragunatu à LCD, riducendu significativamente i costi di fabricazione.
(7) L'OLED usa diodi autoemettitori, eliminendu a necessità di una retroilluminazione. Offre una maggiore efficienza di cunversione di luce è un cunsumu energeticu più bassu cà l'LCD. Pò esse fabbricatu nantu à diversi substrati, cumpresi materiali flessibili, chì permettenu a pruduzzione di display flessibili.
(8) U modulu OLED di 0,96 pollici incorpora un schermu OLED à alta luminosità è bassu cunsumu energeticu chì offre una rappresentazione di culori puri è ferma chjaramente visibile à u sole. Supporta sia l'entrata di alimentazione 3,3 V sia 5 V senza mudificazioni di circuitu è hè cumpatibile cù l'interfacce di cumunicazione SPI à 4 fili è IIC. U display hè dispunibule in opzioni di culore blu, biancu è giallu. A luminosità, u cuntrastu è a cummutazione di circuitu boost ponu esse cuntrullati via cumandamenti.
Più prudutti OLED:https://www.jx-wisevision.com/oled/
Data di publicazione: 26 d'aostu 2025