U rolu vitale di FOG in a fabricazione di TFT LCD
U prucessu Film on Glass (FOG), una tappa cruciale in a fabricazione di display à cristalli liquidi à transistor à film sottile (LCD TFT) di alta qualità.U prucessu FOG implica l'incollaggio di un circuitu stampatu flessibile (FPC) à un substratu di vetru, chì permette cunnessione elettriche è fisiche precise, critiche per a funzionalità di u display. Ogni difettu in questu passu, cum'è a saldatura fredda, i cortocircuiti o u distaccu, pò compromettere a qualità di u display o rende u modulu inutilizabile. U flussu di travagliu FOG raffinatu di Wisevision garantisce stabilità, integrità di u signale è durabilità à longu andà.
Passi chjave in u prucessu FOG
1. Pulizia di vetri è POL
U sustratu di vetru TFT hè sottumessu à una pulizia à ultrasoni per eliminà a polvere, l'olii è l'impurità, assicurendu cundizioni di ligame ottimali.
2. Dumanda ACF
Una pellicola conduttiva anisotropica (ACF) hè applicata à a zona di cunnessione di u substratu di vetru. Questa pellicola permette a cunduttività elettrica mentre prutege i circuiti da i danni ambientali.
3. Preallineamentu FPC
L'attrezzatura automatizata allinea precisamente u FPC cù u sustratu di vetru per impedisce u piazzamentu sbagliatu durante l'incollaggio.
4. Incollaggio FPC d'alta precisione
Una macchina di saldatura FOG specializata applica calore (160-200 ° C) è pressione per parechji secondi, creendu cunnessione elettriche è meccaniche robuste via u stratu ACF.
5. Ispezione è Test
L'analisi microscopica verifica l'uniformità di e particelle ACF è verifica a presenza di bolle o particelle straniere. I testi elettrichi cunfermanu a precisione di trasmissione di u signale.
6. Rinforzu
L'adesivi polimerizzati à raggi UV o e resine epossidiche rinforzanu a zona incollata, aumentendu a resistenza à a flessione è à e tensioni meccaniche durante l'assemblaggio.
7. Invecchiamento è assemblaggio finale
I moduli sò sottumessi à testi d'invecchiamentu elettricu estesi per validà l'affidabilità à longu andà prima di integrà unità di retroilluminazione è altri cumpunenti.
Wisevision attribuisce u so successu à l'ottimizazione rigorosa di i parametri di temperatura, pressione è timing durante l'incollaggio. Questa precisione minimizza i difetti è massimizza a stabilità di u signale, migliurendu direttamente a luminosità, u cuntrastu è a durata di vita di u display.
Basata in Shenzhen, Wisevision Technology hè specializata in a fabricazione di moduli TFT LCD avanzati, servendu clienti mundiali in i settori di l'elettronica di cunsumu, l'automobile è l'industria. I so prucessi FOG è COG d'avanguardia sottolineanu a so leadership in l'innuvazione di i display.
For further details or partnership opportunities, please contact lydia_wisevision@163.com
Data di publicazione: 14 di marzu di u 2025