Benvenuti à stu situ web!
  • banner-casa1

Chì ghjè l'interfaccia SPI ? Cumu funziona SPI ?

Chì ghjè l'interfaccia SPI ? Cumu funziona SPI ?

SPI significa Serial Peripheral interface è, cum'è u nome suggerisce, un'interfaccia periferica seriale. Motorola hè stata definita per a prima volta nantu à i so processori di a serie MC68HCXX.SPI hè un bus di cumunicazione sincronu full-duplex à alta velocità, è occupa solu quattru linee nantu à u pin di u chip, risparmiendu u pin di u chip, mentre risparmiendu spaziu per u layout di PCB, furnendu cunvenienza, principalmente utilizatu in EEPROM, FLASH, orologio in tempu reale, convertitore AD, è trà u processore di signali digitale è u decodificatore di signali digitale.

L'SPI hà dui modi maestru è schiavu. Un sistema di cumunicazione SPI hà bisognu di include un (è solu un) dispositivu maestru è unu o più dispositivi schiavi. U dispositivu principale (Master) furnisce l'orologio, u dispositivu schiavu (Slave) è l'interfaccia SPI, chì sò tutti iniziati da u dispositivu principale. Quandu esistenu parechji dispositivi schiavi, sò gestiti da i rispettivi signali di chip.L'SPI hè un full-duplex, è l'SPI ùn definisce micca un limite di velocità, è l'implementazione generale pò di solitu ghjunghje o ancu superà i 10 Mbps.

L'interfaccia SPI generalmente usa quattru linee di signale per cumunicà:

SDI (Inserimentu di Dati), SDO (Output di Dati), SCK (Orologiu), CS (Selezzione)

MISO:Pin d'entrata/uscita di u dispusitivu primariu da u dispusitivu. U pin manda dati in u modu è riceve dati in u modu principale.

MOSI:Dispositivu primariu Pin d'entrata/uscita di u dispusitivu. U pin manda dati in u modu principale è riceve dati da u modu.

SCLK:Signale di clock seriale, generatu da l'equipaggiu principale.

CS / SS:Selezziunate u signale da l'equipaggiu, cuntrullatu da l'equipaggiu principale. Funziona cum'è un "pin di selezzione di chip", chì selezziunate u dispusitivu slave specificatu, permettendu à u dispusitivu maestru di cumunicà solu cù un dispusitivu slave specificu è evità cunflitti nantu à a linea di dati.

In l'ultimi anni, a cumbinazione di a tecnulugia SPI (Serial Peripheral Interface) è di i display OLED (Organic Light-Emitting Diode) hè diventata un puntu focale in l'industria tecnologica. SPI, cunnisciutu per a so alta efficienza, u so bassu cunsumu energeticu è u so design hardware simplice, furnisce una trasmissione di signali stabile per i display OLED. Intantu, i schermi OLED, cù e so proprietà autoemissive, l'alti rapporti di cuntrastu, l'ampi anguli di visualizazione è i design ultra-sottili, stanu rimpiazzendu sempre di più i schermi LCD tradiziunali, diventendu a suluzione di display preferita per smartphones, dispositivi indossabili è dispositivi IoT.

 

 


Data di publicazione: 20 di ferraghju 2025