Wisevision presenta un display OLED di 0,31 pollici chì ridefinisce a tecnulugia di display in miniatura
Wisevision, u principale fornitore mundiale di tecnulugia di visualizazione, hà annunziatu oghje un pruduttu di micro visualizazione rivoluzionariu, un display OLED di 0,31 pollici. Cù e so dimensioni ultra-piccule, alta risoluzione è prestazioni eccellenti, questu display furnisce una nova suluzione di visualizazione per dispositivi indossabili, strumenti medichi, occhiali intelligenti è altri micro dispositivi.
Risoluzione di 32 × 62 pixel: furnisce una visualizazione d'imagine chjara in una dimensione minuscula per risponde à i requisiti di alta precisione.
Area Attiva 3,82 × 6,986 mm: Massimizza l'usu di u spaziu di u schermu per furnisce un campu di vista più largu.
Dimensione di u pannellu 76,2 × 11,88 × 1 mm: Design ligeru per una facile integrazione in una varietà di micro dispositivi.
Tecnulugia OLED: Altu cuntrastu, bassu cunsumu energeticu, supportu di culori più vividi è velocità di risposta più rapida.
Cù u rapidu sviluppu di l'Internet di e Cose (IoT) è di i dispositivi indossabili, ci hè una dumanda crescente di schermi miniaturizzati à alta risoluzione. U schermu OLED di 0,31 pollici di Wisevision hè cuncipitu per risponde à sta dumanda, è e so dimensioni ultra-piccule, l'altu cuntrastu è u bassu cunsumu energeticu migliuraranu significativamente l'esperienza di l'utente di i micro dispositivi.
Sicondu u Manager di Prodottu di Wisevision, "Semu sempre impegnati à furnisce à i nostri clienti suluzioni di visualizazione innovative. "Stu display OLED di 0,31 pollici ùn hà micca solu prestazioni di visualizazione eccellenti, ma supporta ancu una varietà di scenarii d'applicazione, chì ponu aiutà i clienti à ottene rapidamente aghjurnamenti di produttu è à coglie l'opportunità di u mercatu."
Data di publicazione: 03 di marzu di u 2025